Firma wykonawcza z branży elektroenergetycznej zatrudni operatywną osobę do wsparcia procesów administracyjno – logistycznych.
Koordynator biura i logistyki
Miejsce pracy: Warszawa-Bemowo
Zadania:
- Wsparcie administracyjne i prowadzenie dokumentacji firmowej,
- Obsługa korespondencji, telefonu i kalendarza spotkań,
- Współpraca z dostawcami oraz zarządzanie zaopatrzeniem biura i magazynu,
- Koordynacja obiegu materiałów i współpraca z działem produkcji,
- Nadzór nad flotą firmową oraz dokumentacją pojazdów,
- Organizacja podróży służbowych i wsparcie dla zespołu.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Spryt organizacyjny i sprawność w działaniu,
- Bardzo dobra organizacja pracy i swobodne poruszanie się między różnymi zadaniami,
- Otwartość, komunikatywność i naturalna chęć do pomagania innym,
- Umiejętność pracy z systemami komputerowymi (mile widziana znajomość ERP),
- Gotowość do uczenia się i wprowadzania usprawnień w codziennej pracy
- Prawo jazdy kat. B.
Gwarantujemy:
- Stabilne zatrudnienie i przyjazną atmosferę pracy,
- Ciekawą, różnorodną pracę, w której masz realny wpływ na usprawnianie procesów w firmie,
- Wsparcie zespołu i przełożonych,
- Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00,
- Imprezy integracyjne,
- Sprawny proces rekrutacji.
Jeśli czujesz, że to ogłoszenie jest o Tobie – aplikuj już dziś i dołącz do naszego zespołu!